Stránka 1 z 1

Problém s Alternativní místností

PříspěvekNapsal: sob 19. lis 2011 11:22:43
od OHScience
Ahoj Sakule tak se objevil ještě jeden problém dívej.Ten Editor mi něják zlobí dám příklad třeba sem skoušel heavy trigger cili pushable block triger a nějaké dveře no tak ten block nešel posunout ale když si lara stoupla na ten heavy triger tak zarágoval jako do activate a dvere se otevřely.No ale ted už k tématu ta první alternativní místost mi fungovala nic méně neco se mi tam nezda poslu ti projekt v tre souboru no a ještě video kdy jsem zkoušel vytvořit novou alt místnost přímo podle návodu a nedefinoval se mi jeden trigger.tady ti dám adresu je to v raru a je tam jak to video tak ten projekt. http://www.ulozto.cz/11147656/trchyba-rar

Re: Problém s Alternativní místností

PříspěvekNapsal: sob 19. lis 2011 15:45:55
od Sakul
Takže situace se má tak, že předpokládám použití enginu TR-3, který samozřejmě nepodporuje žádné alternované skupiny, proto tedy ty problémy s alternací. Doporučuji prostudovat možnosti tohoto enginu. V návodu to je rozepsané, co který engin podporuje a co ne.
To samé se týká i těch triggerů. Netvrdím, že to TR-3 neumí, ale doporučuji to preventivně ověřit.

Re: Problém s Alternativní místností

PříspěvekNapsal: sob 19. lis 2011 18:37:45
od OHScience
Pokud vím sakule TR3 enginu podporuje alternativní místnosti hlavně v levelu RX tech mines kdy se používá když se jede minecartem a klíčem se přehazuje výhybka.A co to video tedka se mi ta chyba s tim triggerem switch_is_on stala znova a nepracoval jsem s alternativou.

Re: Problém s Alternativní místností

PříspěvekNapsal: sob 19. lis 2011 19:56:29
od Sakul
Zde je důležité si neplést pojmy. Je rozdíl mezi alternativní místností a alternativní skupinou. TR-3 podporuje pouze alternativní místnosti nikoli však skupiny. Takže alternace bude fungovat za předpokladu, že se správně udělá.
Co se týká triggeru nevím přesně co máš na mysli, skus to přesněji popsat. Jinak triggery si můžeš zkontrolovat programem FexInspect, který ti krásně nabonzuje všechny vadné triggery a to i za předpokladu, že náhodou fungujou. V nějakém tématu a možná ještě ve starém fóru jsem popisoval chybu DX editoru ve spojení s triggery

Re: Problém s Alternativní místností

PříspěvekNapsal: sob 19. lis 2011 21:17:37
od OHScience
No na tom videu sem poprvé v jedné místnosti přidal switch is on a ve 2 místnosti se mi pod spínačem při přidání nezbarvilo pole je to konec toho videa.

Re: Problém s Alternativní místností

PříspěvekNapsal: sob 19. lis 2011 22:19:55
od Sakul
No to se bohužel občas může stát. I tak většinou trigger funguje a pokud ne, je třeba to udělat znovu. Holt jedna z chyb editoru.