od Sakul » úte 08. kvě 2012 13:26:11
To je právě ten problém. Ale dobrá. Lara se skládá z různých mnoha objektů. Pokud chceš kombinovat předměty musíš toto bezpodmínečně znát. Každý její objekt je k něčemu a obsahuje animace. To všechno v celku tvoří Laru. Skin je vlastně její oblek a vyjádřil jsem se nepřesně. Samozřejmě je nutná změna skinu, ale i samotných objektů. YL obsahuje copy, ale Lara má jen jeden cop. Takže pokud se klasické Laře dá atribut do scriptu YL dojde ke zhroucení Lary jako takové a vznikne docela zajímavej hybrid (toto je jen jeden z příkladů). Celkem je tato problematika kombinování objektů poměrně složitá a hodně provázaná. Někdo, kdo neví jak je co uděláno a s čím co souvisí nemůže dost dobře jen formou pokus omyl docílit správného efektu. Proto ti dám jednoduchou radu. Nepouštěj se do kombinování objektu Lary, ale sežeň si někde level, kde už to někdo udělal za tebe. Takže si sežeň level s YL, která vypadá jako dospělá a na tomto levelu postav svůj BaseLevel.
Já nevím jaké jsou tvoje znalosti enginu, ale každému jsem vždy radil jediné. Pokud nevíte co děláte nekombinujte objekty. Výsledek je vždy příšerný paskvil, bez ohledu na to jak to na první pohled může vypadat. A jak už jsem psal mnohokrát dříve. Perfektní znalost DXTre3d je jen 10% potřebných znalostí k vytvoření funkčního originální levelu. Proto bych možná začal u jednodušších věcí bez nutnosti kombinovat objekty s použitím originálních Base Levelů z TRLE. I na tom se dá bezvadně stavět a hlavně se na tom dá něco naučit. Na vlastním Base Levelu se nic nenaučíš a nebude fungovat, což ve výsledku povede k dalším nezdarům a mylným závěrům.