Stránka 1 z 1

Jak dát do hry Laru bez pistolí??

PříspěvekNapsal: úte 08. kvě 2012 9:41:11
od m6000
Vím už se to tu jednou probíralo,potřeboval bych Laru bez pistolí,ale tak aby nebyli jak v pozdrech tak ani v inventáři.Level pak ale musí jít tvořit v Dxtre3d,takže nemůžu načítat levely z Trle,jedině že bych to potom zkompiloval do tr4. Pokud mi někdo pomůže budu mu vděčný :roll:

Re: Jak dát do hry Laru bez pistolí??

PříspěvekNapsal: úte 08. kvě 2012 11:00:58
od Sakul
Pro tento efekt se používá volba YoungLara ve scriptu. Pokud chceš Laru dospělou musí se použít patřičný skin.
Jinak co se týká TRLE levelů. Důrazně doporučuji používat právě tyto. TRLE buď přímo tyto levely obsahuje nebo jak píšeš se musí zkompilovat. V žádném případě nedoporučuji používat pro TR4 TRLE levely pomocné programy k DXTre3D jako jsou FexMerger a podobné. Vždy se musí používat WadMerger a následně levely kompilovat.

m6000

PříspěvekNapsal: úte 08. kvě 2012 11:32:56
od m6000
Aha a co to je ten skin? A jak ho použít?

Re: Jak dát do hry Laru bez pistolí??

PříspěvekNapsal: úte 08. kvě 2012 13:26:11
od Sakul
To je právě ten problém. Ale dobrá. Lara se skládá z různých mnoha objektů. Pokud chceš kombinovat předměty musíš toto bezpodmínečně znát. Každý její objekt je k něčemu a obsahuje animace. To všechno v celku tvoří Laru. Skin je vlastně její oblek a vyjádřil jsem se nepřesně. Samozřejmě je nutná změna skinu, ale i samotných objektů. YL obsahuje copy, ale Lara má jen jeden cop. Takže pokud se klasické Laře dá atribut do scriptu YL dojde ke zhroucení Lary jako takové a vznikne docela zajímavej hybrid (toto je jen jeden z příkladů). Celkem je tato problematika kombinování objektů poměrně složitá a hodně provázaná. Někdo, kdo neví jak je co uděláno a s čím co souvisí nemůže dost dobře jen formou pokus omyl docílit správného efektu. Proto ti dám jednoduchou radu. Nepouštěj se do kombinování objektu Lary, ale sežeň si někde level, kde už to někdo udělal za tebe. Takže si sežeň level s YL, která vypadá jako dospělá a na tomto levelu postav svůj BaseLevel.
Já nevím jaké jsou tvoje znalosti enginu, ale každému jsem vždy radil jediné. Pokud nevíte co děláte nekombinujte objekty. Výsledek je vždy příšerný paskvil, bez ohledu na to jak to na první pohled může vypadat. A jak už jsem psal mnohokrát dříve. Perfektní znalost DXTre3d je jen 10% potřebných znalostí k vytvoření funkčního originální levelu. Proto bych možná začal u jednodušších věcí bez nutnosti kombinovat objekty s použitím originálních Base Levelů z TRLE. I na tom se dá bezvadně stavět a hlavně se na tom dá něco naučit. Na vlastním Base Levelu se nic nenaučíš a nebude fungovat, což ve výsledku povede k dalším nezdarům a mylným závěrům.

m6000

PříspěvekNapsal: úte 08. kvě 2012 13:51:05
od m6000
Aha ale jak ten level poznám že je s tím YL?? No znalosti mám docela velký,sice jsem ještě nekombinoval předměty třeba z TR4 do TR3,ale kombinoval jsem je z TR3 do TR3.Ale jak tady píšeš,je to asi hodně dost problémové.

Re: Jak dát do hry Laru bez pistolí??

PříspěvekNapsal: úte 08. kvě 2012 15:02:41
od Sakul
No ono ani předměty mezi enginy kopírovat dost dobře nejdou bez úprav.
Ohledně poznání levelu s YoungLara, nejspíš tak, že má atributy co ty potřebuješ. Jinak samozřejmě podle scriptu, kde se to zcela jasně píše.