Problém s předměty.

Neoficiální editor od Turbo Pascala. Dokáže vytvářet levely do všech dílů TR (TR1-TR5). Nabízí velmi příjemné uživatelské rozhraní a je k dispozici i v češtině.
Stažení a další informace na webu: DXTre3D
  • Advertisement

Problém s předměty.

Příspěvekod Nancy » sob 13. dub 2013 20:16:30

Zdravím. Chtěla bych vás požádat o pomoc. Mám problém, a to takový, že se mi statics objekty (ty které jsem si stáhla) špatně zobrazují. Když je vidím jen přes náhled tak mají špatné textury. V TRLE editoru ne, ale v DXTre3D se mi pracuje o mnohem lépe. Při vytváření levelu se objeví v okénku, že textury pro předměty nelze přidat. Ve hře se potom nezobrazuje nic. Děkuji předem za všechny odpovědi.
Uživatelský avatar
Nancy
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob 13. dub 2013 20:03:51

Re: Problém s předměty.

Příspěvekod Sakul » čtv 18. dub 2013 15:42:13

Bohužel se již editorem několik let nezabývám, takže nemám již přehled. Zkusím tedy jen pár tipů.
Na mě je tu strašně málo informací. Předně je nutno uvést přesnou verzi editoru ve kterém pracuješ, Následně v jakém (jakých) programech jsi přidávala stažené objekty do Base levelu a hlavně o jaký jde engin.
DX editor je značně náchylný na base level, který musí odpovídat standardu. Existoval program tuším TRViewer v1.083, který pokud nenačetl Base Level, tak se poznalo, že je v něm chyba a editor s ním může mít problémy.
Nevím jestli ti tato moje odpověď pomůže, ale na základě informací, které mám nemůžu nic jiného napsat. Když tak skus velmi podrobně popsat tvůj postup přípravy Base levelu, z toho by mohlo jít něco poznat.
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Problém s předměty.

Příspěvekod Nancy » čtv 18. dub 2013 16:18:38

Samozřejmě. Pracuji v DXTre3D 2.0 Rev 2C. Já jsem v podstatě stahovala wady, a použila jsem tedy jenom WadMerger, a potom jsem to uložila, a pomocí tom2pc.exe zkomprimovala, a tím se mi to dá do base levelu. Jde o engin TR4, kde je k dispozici úprava zvuků, wadů atd. Dobře pokusím se to rozepsat. Stáhla jsem si soubory z trsearch.org a potom je otevřela ve WadMergeru a otevřela jsem samozřejmě i soubor např. city.wad. Všechny jsem si je tam nakopírovala a potom jsem to uložila do toho samého wadu, který jsem otevřela (city.wad). Potom jsem otevřela tom2pc.exe a přidala tam ten city, a klikla jsem na Build All. Všechno proběhlo normálně. Potom jsem si otevřela DXTre3D editor, otevřela Base Level i textury, a právě při statics objektech tam jsou špatné textury. Tak či tak děkuji vám za pomoc. :)
Uživatelský avatar
Nancy
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob 13. dub 2013 20:03:51

Re: Problém s předměty.

Příspěvekod Sakul » čtv 18. dub 2013 19:58:29

Tak v první řadě bych použil nejnovější verzi editoru což je myslím 2L.
Další věc je verze použitého TRLE, doporučuji nějakou původní nikoli NGLE. Též je nutné zkontrolovat zda objekty nepoužívají nějaké speciální textury. Zda náhodou nejsou určeny pro NGLE editor. DX zvládá textury pouze 64pix.
Poté je nutné i použít původní wady z originál editoru nikoli nějaké již upravené pro NGLE. Každý level má jistý limit objektových dat, a ten nesmí být překročen. Bližší info o tomto a těchto limitech je v mém nejaktuálnějším návodu v přílohách.
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Problém s předměty.

Příspěvekod Nancy » sob 20. dub 2013 12:19:36

No tak jsem si zkontrolovala vše, co jste mi zde napsal... Přečetla jsem si readme od všech statics co používám, dokonce i popisek, no a nikde se o použití pouze v NGLE nepíše... Nejnovější verzi jsem si také stáhla, ale bohužel to nepomohlo...No a tak či tak já NGLE nikdy nepoužívala. :? A statics objektů tam taky nemám mnoho, nějak kolem dvaceti, maximálně... :(
Uživatelský avatar
Nancy
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob 13. dub 2013 20:03:51

Re: Problém s předměty.

Příspěvekod Sakul » sob 20. dub 2013 20:12:11

No je třeba zjistit velikost dat (Objects data Size), ta je totiž pro DX editor závazná a neměl by být překročen jejich limit, který je pro TR4 600-800Kb.
Doporučuji nastudovat program FexMerger a jeho návod jež mám na webu. Ten tyto data dokáže zobrazit. Jakmile by měl třeba base level 2MB nebude v DX editoru korektně fungovat.
Možná aby jsme to urychlili, pošli mi tvůj Base level, se kterým máš tyto problémy a já to testnu, jestli najdu ještě vývojové prostředí.
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Problém s předměty.

Příspěvekod Nancy » ned 21. dub 2013 8:55:44

Tak jsem zkusila ten fexmerger, a zjistila jsem, že bude asi problém v té velikosti. Velikost mých objektů je 879kb... :? Zkusila jsem vymazat nepotřebné předměty ve WadMergeru, a objekty fungují správně, a zobrazují se mi s původními texturami. Moc děkuji za pomoc. :)
Uživatelský avatar
Nancy
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob 13. dub 2013 20:03:51


Zpět na DXTre3D Editor


  • Advertisement

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron