Stránka 1 z 1

Přetížený Base Level ?

PříspěvekNapsal: sob 07. srp 2010 16:14:19
od ferrari599
Podařilo se mi přeuložit nedodělaný projekt a teď se mi nezobrazí při testování v TR3(vždy, kyž provedu změny tak si tam načtu provizorně oficiální baselevel, kliknu na bulid level a testuji to -hraji ten nedodělaný level ) od té doby, co jsem začal vkládat itemy a proto jsem na něj načetl vlastní baselevel (vytvořený v fexmergeru). Nepomáhá mi ani dát tam zpět ofciální baselevel. Naštěstí mám starší verzi, když jsem to testoval, ale jen .tr2, kvůli tomu, že je to nedodělané, chtěl bych to zpět zkomprimovat na projekt. Ale nevím jak.

Re: Otázka

PříspěvekNapsal: ned 08. srp 2010 11:28:07
od ferrari599
Pravda, téma není zrovna dobře vybrané. Ale už jsem na to přišel, načetl jsem tam textury, které zabírají menší kapacitu a v baselevelu jsem vymazal nepotřebné itemy. Teď to už fachá.

Re: Přetížený Base Level ?

PříspěvekNapsal: ned 08. srp 2010 12:02:33
od Sakul
Nevím jak jsi na tom se znalostmi. Ale nevěřím, že máš dostatek zkušeností se hrabat v Base Levelu. Z toho poté pramení tyto problémy. Doporučuji důkladně nastudovat specifikace Base Levelu - jeho povolené limity atd. + paximální velikosti texturových setů. To jsou totiž ty nejzákladnější věci, bez jejihž znalostí nikdy neuděláš funkční level. Nenech se zmílit tím, že ti náhodou daný level jde pustit a hrát. To neznamená, že je funkční.
Vše je nadmíru podrobně vypsáno v nejnovější verzi návodu k editoru, tak snad nemůže být problém si to přečíst.

Re: Přetížený Base Level ?

PříspěvekNapsal: ned 08. srp 2010 17:59:03
od ferrari599
Jasně, rozumím.