Tým vývojářu

Oficiální editor vydaný společně s pátým dílem TR. Umožňuje tvorbu levelů pouze pro modifikovaný engin TR-4 TRLE.
Next Generation Level Editor. Jedná se o neoficiální update TRLE editoru. TRLE + NGLE Editor
  • Advertisement

Tým vývojářu

Příspěvekod Semidio » sob 22. říj 2011 15:31:34

Ahoj chtěl bych se zeptad jestli náhodou někdo nemá zájem vytvořit menší vývojářský tým.Zhruba stejná věková kategorie kolem 18let méně i více nevadí.Muže i ženy.
Pravidla:::::
1.Znalost v TRLE(nejlépe NGLE) editoru(mistnosti , trigger a tak nasvětlovani. )
2.Alespoň základní znalost v ostatních programech( nepočítat room wiever)
3.Skype nebo icq
4.zájem o tvorbu
5.Trpělivost s tvorbou i rozlehlých detailních lokací
6.ČAS na tvorbu a nadšení
Nejraději pracuju s texturama do tr1.2.3 ale i jiné .Je tu někdo kdo by chtěl vytvořit velký projekt například
tomb raider 2.Daager of xian remake,stejně jako vytvořil Daoine Sithe tr1 revised.
Nebo menší projekty .Případní zájemci mi prosím napište sem.
Já 17 let kluk z Usti nad labem
Uživatelský avatar
Semidio
Začátečník
Začátečník
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 27. črc 2011 10:21:29

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Sakul » sob 22. říj 2011 21:26:22

Chválím tvoje nadšení. Kdysi jsme také měly tým a vznikly z toho dva projekty. Problém byl udržet lidi v týmu a celé to ukočírovat. Věčně někdo neměl čas nebo byl v tvorbě pozadu. Takže doufám, že se ti podaří někoho sehnat. Práce v týmu skýtá mnohé možnosti a je reálné dělat kompletní hry o několika levelech, což je pro jednotlivce vcelku nereálné.
INFO:
Sakul WORLD: http://www.sakul.cz/
Sakul Diskuse: http://www.forum.sakul.cz/

Možnost příspěvku (Donate):
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
BTC: 12JRVcmawzEPtgTd9SgC5ujDCGaUrgZ9vt
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 814
Věk: 38
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Semidio » sob 22. říj 2011 21:47:23

Ja jsem vytvořil za dva týdny hru o 15 levelch 2 tema back to basic peru a 3 egyptske NG kola musim řict nádherné i okolí chválilo ale problem mi neděla tvořit kola ale wad s korektnima zvukama a tak sem tam se stane že mi blbnou zvuky a tak ale mohu řict že umym v trle takřka vše
Uživatelský avatar
Semidio
Začátečník
Začátečník
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 27. črc 2011 10:21:29

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Sakul » sob 22. říj 2011 22:03:00

Mohl bych tu hru o patnácti levelech vidět ? To by mě celkem zajímalo co se dá stihnout za 14dní. Klidně jí můžeme zařadit do LevelDatabáze.
Když jsem ještě levely dělal, tak ten nejrychleji udělaný jsem měl mikro level Sakul Mikro Level - 01 a to jsem se s tím dělal asi 3týdny. Průměrně jsem pak dělal jeden level za cca 5měsíců. Není to nejrychlejší, jsou i rychlejší, ale zase jsem se snažil vše mít odladěné.
INFO:
Sakul WORLD: http://www.sakul.cz/
Sakul Diskuse: http://www.forum.sakul.cz/

Možnost příspěvku (Donate):
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
BTC: 12JRVcmawzEPtgTd9SgC5ujDCGaUrgZ9vt
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 814
Věk: 38
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Semidio » ned 23. říj 2011 16:33:51

No nebylo to patnact levelu bylo to pět levelů a pulku sem ztratil a pulka je nefunkčni asi tak udělam si svuj vad s origin al nazvem tut1.level funkčni ale když si stahnu třeba nějake demo tr4 a udělam si svuj skript hudbu vše zapnu ten level a spustisem mi original playable tutorial level z trle. nevim jestli to je win7 ale i když uložim hru a znovu zapnu tak se vlastně nic neuloži ani když si stahnu nějaky am. levvel. klidně bych dal na internet levely mam je vytvořene perfektni geometrie ale blbnou mi wad soubory zejmena zvuky nejraději bych byl kdybych našel někoho co se v tom vizna a udělam mi kompletni wad soubor s objektama a larou z tr2 třeba bartollis hidenout a s funkčnima zvukama.a ja pak vytvořim level
mam rad dtvorbu levelu do tr1.2.3 (myslim textury a zvuky lary) v NGLE . proto bych bral kdyby byl uvolněn i oficialni editor pro stare enginy.Popravdě nejhorči a nejtěžší na tvorbu mi přijde ztraceni ostrov z chronicles.Nadruhou stranu jsem viděl screenshoty autoru jak ukazujou tvorbu a tam měli jak v tr4 tak v tr5 textury v tom panelu krasně srovnane jak pasujou k sobě a když si načetu třeba řim z tr5 tak je to šileně rozhazene ty texturky a oni to měly srovnane třeba i v tr 4 uder the sfinx. neviš kde by se daly sehnat takoveto texturove panely. a nebo nějake dokumenti a videa autoru o jejich tvorbě jajich deník vývojářu nebo něco na starši lary1-5. dekuji předem . a co se týče rychlosti tvorby ja dokažu vyrobit třeba i 50 mistnosti za den ja mam moře času a funkčni level krasnej o 100 mistnostech kamarad hral přes dvě hodiny. a ja ho dohraju za 15 minut pač vym co kde je.
Uživatelský avatar
Semidio
Začátečník
Začátečník
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 27. črc 2011 10:21:29

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Sakul » ned 23. říj 2011 18:26:58

Jak jsem psal už mnohokrát vřele doporučuji začátečníkům začít s originálními Wad soubory, které prostě fungují. Učit se s editorem na dojebanejch souborech je to nejhorší co může být. Nikdy není jasné proč to či ono zrovna nefunguje.
Co se týká vadných zvuků na to sou programy a i flash návod od Mira. Problém je ten, že jakmile se do nějakého levelu přidá jakýkoli předmět musí se i editovat SFX a pozapínat potřebné zvuky k předmětu. Takže doporučuji studium návodů na SFX Manager v11 zde a zde.
Textur je také spousta jak ve formátu 64 tak 128 třeba zde, kde jsem dal k dispozici vše co jsem během doby co jsem se tvorbou levelů zabýval nashromáždil.
Je toho tady tolik, jak ve fóru tak na webu, že zabere měsíce než to kdokoli může nastudovat. Jen to chce pečlivě hledat. Jsem toho názoru, že je tu naprosto vše, aby se kdokoli mohl naučit dělat prvotřídní levely a to i s takřka nuloví-my znalostmi.

PS:
I tak bych se rád podíval na nějaký tvůj level. Myslím, že s mými zkušenostmi mohu hodně poradit, co kde vylepšit a již hodně autorů ocenilo mé postřehy.
INFO:
Sakul WORLD: http://www.sakul.cz/
Sakul Diskuse: http://www.forum.sakul.cz/

Možnost příspěvku (Donate):
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
BTC: 12JRVcmawzEPtgTd9SgC5ujDCGaUrgZ9vt
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 814
Věk: 38
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Semidio » ned 23. říj 2011 19:16:08

diky tobě jsem sa naučil dělat v editoru na skype sem pořád otravoval s otazkama ale v sxf manageru to umim to vždy udělama ale prostě někdy je ten zvuk fakt dojebanej a mohl bys prosím podrobně popsat jak dělat ty animované textury z tr3 dočetl jsem se ž někde stači dat ty textury všechny dohromady i v original levelech je vidět třeba mistnost kde je schovana ta textura napiš prosim jak podrobně udělat dělam to podle navodu a s těch 4 co tam věčinou jsou vmakle mi funguje 1 či 2 hodně rad dělam levely stylu madubbu gorge myslim an kajaku ty peřeje ale jaksi voda se nehne ani o píď. a docela bych bral i nějak změnit skript že lara po dopadu peřeji se topí a né shoří
Uživatelský avatar
Semidio
Začátečník
Začátečník
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 27. črc 2011 10:21:29

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Semidio » ned 23. říj 2011 19:55:00

VPTR to je jedine ktere použivam maš tam jinou alepši verzi NGLE
Uživatelský avatar
Semidio
Začátečník
Začátečník
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 27. črc 2011 10:21:29

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Sakul » ned 23. říj 2011 20:36:17

Bohužel nemám zkušenost s TRLE, dělal jsem pouze v DXu. V podstatě jsou dva druhy animovaných textur. Klasické jsou animované z jednotlivých frame a druhé UV, jež se neanimují v pravém slova smyslu, ale spíše rolují. Oboje techniky jsou popsány v mém manuálu k editoru.

Toto je použití UV textury na vodopádu (modrá a hnědá stěna). Klasická animovaná je pak na hladině té vody (kanálu).
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sZOPKLQjkZ8[/youtube]
INFO:
Sakul WORLD: http://www.sakul.cz/
Sakul Diskuse: http://www.forum.sakul.cz/

Možnost příspěvku (Donate):
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
BTC: 12JRVcmawzEPtgTd9SgC5ujDCGaUrgZ9vt
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 814
Věk: 38
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Semidio » stř 09. lis 2011 11:12:54

Tak nikdo nemá zájem???
Uživatelský avatar
Semidio
Začátečník
Začátečník
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 27. črc 2011 10:21:29

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Sakul » stř 09. lis 2011 12:40:55

Moc velký zájem není co? Každej si chce hrát na svém písečku.
No já bych třebas do něčeho šel. Teda mám konkrétní představu co by to mělo být. Takže pokud by jsi se chtěl připojit tak bychom mohli udělat tým. Výhodou mého projektu je nezávislost na použitých texturách. Nicméně je tam pevně daný styl s jen omezenou variabilností.
Jinak co se týče času, tak toho nějak extra moc nemám, ale budou ty dlouhé zimní večery a jako odreagování bych do toho šel. V případě zájmu dej vědět.
INFO:
Sakul WORLD: http://www.sakul.cz/
Sakul Diskuse: http://www.forum.sakul.cz/

Možnost příspěvku (Donate):
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
BTC: 12JRVcmawzEPtgTd9SgC5ujDCGaUrgZ9vt
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 814
Věk: 38
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Semidio » čtv 24. lis 2011 19:43:57

ahojn a ty děláš v trle ja v dxtre3d nedělam přijde mi nepřehledny a nema tolik možnosti jako TRLE a jake tema by to bylo a jak to mysliš s tou variabilitou
Uživatelský avatar
Semidio
Začátečník
Začátečník
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 27. črc 2011 10:21:29

Re: Tým vývojářu

Příspěvekod Sakul » čtv 24. lis 2011 20:26:33

No já dělám (dělal) v DXu, ale to je jedno. Na použitém editoru nezáleží.
Projekt sestává z mnoha menších levelů a ve své podstatě to není klasický Tomb Raider, ale spíše jen Puzzle, kde je pak klasický mikro level jako bonus.
V PM správě jsem ti poslal hru, kterou je můj projekt inspirován
INFO:
Sakul WORLD: http://www.sakul.cz/
Sakul Diskuse: http://www.forum.sakul.cz/

Možnost příspěvku (Donate):
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
BTC: 12JRVcmawzEPtgTd9SgC5ujDCGaUrgZ9vt
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 814
Věk: 38
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08


Zpět na TRLE, NGLE a jiné editory


  • Advertisement

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník