Změna z 126 na 64.

Oficiální editor vydaný společně s pátým dílem TR. Umožňuje tvorbu levelů pouze pro modifikovaný engin TR-4 TRLE.
Next Generation Level Editor. Jedná se o neoficiální update TRLE editoru. TRLE + NGLE Editor
  • Advertisement

Změna z 126 na 64.

Příspěvekod Semidio » pon 16. led 2012 19:14:36

Asi už s**u sakula ale jak zmnšit format textur 126 na 64
Uživatelský avatar
Semidio
Začátečník
Začátečník
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 27. črc 2011 10:21:29

Re: Změna z 126 na 64.

Příspěvekod Sakul » pon 16. led 2012 22:31:24

V jakémkoli obrázkovém editoru. Umí to i malování ve Windows.
INFO:
Sakul WORLD: http://www.sakul.cz/
Sakul Diskuse: http://www.forum.sakul.cz/

Možnost příspěvku (Donate):
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
BTC: 12JRVcmawzEPtgTd9SgC5ujDCGaUrgZ9vt
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 687
Věk: 37
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Změna z 126 na 64.

Příspěvekod Semidio » úte 17. led 2012 12:06:41

Ja jak to mam asi udělat.
Uživatelský avatar
Semidio
Začátečník
Začátečník
 
Příspěvky: 60
Registrován: stř 27. črc 2011 10:21:29

Re: Změna z 126 na 64.

Příspěvekod Sakul » úte 17. led 2012 12:33:21

Načtu texturu o rozměru 128x128pix. Pak dám změnit velikost v procentech na 50% ve všech osách (horizontálně i vertikálně) a dám OK. A hle mám texturu 64x64pix. Lze to udělat i z celým panelem textur, jen se musí přepočítat poměr v procentech, aby pak výsledná jedna textura odpovídala velikostí.

To jsou základy práce na PC.
INFO:
Sakul WORLD: http://www.sakul.cz/
Sakul Diskuse: http://www.forum.sakul.cz/

Možnost příspěvku (Donate):
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
BTC: 12JRVcmawzEPtgTd9SgC5ujDCGaUrgZ9vt
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 687
Věk: 37
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08


Zpět na TRLE, NGLE a jiné editory


  • Advertisement

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník