Stránka 1 z 1

Wad Merger(dotřetice všeho dobrého)

PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 10:03:59
od Sabatu
Jsem přes WM třeba do wad coastal vložil přeměty z tomb of set předměty ungujou ale chybějí zvuky třeby i zvuky plavání nebo unwater ambient.
zadruhé když kombinuje s iného TR tak opět chybí zvuky přesto že mam načtšno main.sxf

Re: Wad Merger(dotřetice všeho dobrého)

PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 14:14:20
od Sakul
Jo to znám. Také proto každého upozorňuji, že kombinování objektů není jen šup sem, šup tam, ale vyšší dívčí. Při tvorbě vlastního Base levelu (wadu) rozhodně nevystačíš s programem WadMerger. Dále potřebuješ program na editaci SFX a je dobrý i nějaký na otestování výsledku. Zde můžu poradit studium starého fóra http://stare-forum.tode.cz/ a hlavně programu SFX Manager v11, ve kterém musíš umět naprosto perfektně pokud chceš do svého levelu nakopírovat jediný objekt.
Holt problematika SFX je stejně obsáhlá jak editor sám a není možné jí opomenout. To jsou všechno základy, které je nutné před vlastní tvorbou smysluplného levelu 100% zvládnout. Perfektní znalost nějakého editoru je jen asi 30% potřebného, pro vytvoření funkčního levelu.

Re: Wad Merger(dotřetice všeho dobrého)

PříspěvekNapsal: pon 23. kvě 2011 21:13:33
od Venousek
Sakule prosimtě mam ve WM novou laru ale nejsou zase zvuky a v sxf manageru v objektech lara neni

Re: Wad Merger(dotřetice všeho dobrého)

PříspěvekNapsal: úte 24. kvě 2011 14:02:39
od Sakul
Jaké zvuky konkrétně nejsou ?