Objekty z TR1, TR2, TR3

Samotný editor pro vytváření levelů bohužel nestačí a je třeba mnoho dalších pomocných programů. O těchto programech se bavíme v tomto tématu.
Sekce na webu zabívající se těmito nástroji: EDITAČNÍ NÁSTROJE
  • Advertisement

Objekty z TR1, TR2, TR3

Příspěvekod Adam11 » úte 14. čer 2011 20:38:15

Chcel by som sa vás spýtať, či niekto z vás vie robyť objekty z TR3 do NGLE
napr. mine cart som videl ako objekt v DxTRe3D ale nevidel som ho ako objekt v NGLE (myslím v originálnej podobe) ak to niekto z vás vie vytvoriť, alebo z konvertovať do wad súboru pre TR4 budem mu vďačný keď sa ozve
Vopred ďakujem :)
Uživatelský avatar
Adam11
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte 14. čer 2011 12:19:44

Re: Objekty z TR1, TR2, TR3

Příspěvekod Sakul » úte 14. čer 2011 23:16:29

Obávám se, že to nebude tak jednoduché. Principielně sice některé objety jdou konvertovat mezi enginy, ale například minecart rozhodně nepůjde. Patří mezi objekty, které jsou vázány přímo na engin. NGLE editor by sním ani neuměl pracovat, neboť nemá vůbec definované potřebné scriptové příkazy. Stejné je to i s například kajakem. Pokud někdo viděl v TR4TRLE levelu kajak, tak to nebyl rozhodně kajak, ale motorka nebo auto.
Osobně bych se ani do takovíchto úprav vůbec nepouštěl. Pokud chceš dělat level s hornickým vozíkem použij engin TR3.
INFO:
Sakul WORLD: http://www.sakul.cz/
Sakul Diskuse: http://www.forum.sakul.cz/

Možnost příspěvku (Donate):
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
BTC: 12JRVcmawzEPtgTd9SgC5ujDCGaUrgZ9vt
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 816
Věk: 38
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08


Zpět na Pomocné (Tools) programy


  • Advertisement
SvetHostingu.cz - ideální webhosting

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron