Stránka 1 z 1

Objekty z TR1, TR2, TR3

PříspěvekNapsal: úte 14. čer 2011 20:38:15
od Adam11
Chcel by som sa vás spýtať, či niekto z vás vie robyť objekty z TR3 do NGLE
napr. mine cart som videl ako objekt v DxTRe3D ale nevidel som ho ako objekt v NGLE (myslím v originálnej podobe) ak to niekto z vás vie vytvoriť, alebo z konvertovať do wad súboru pre TR4 budem mu vďačný keď sa ozve
Vopred ďakujem :)

Re: Objekty z TR1, TR2, TR3

PříspěvekNapsal: úte 14. čer 2011 23:16:29
od Sakul
Obávám se, že to nebude tak jednoduché. Principielně sice některé objety jdou konvertovat mezi enginy, ale například minecart rozhodně nepůjde. Patří mezi objekty, které jsou vázány přímo na engin. NGLE editor by sním ani neuměl pracovat, neboť nemá vůbec definované potřebné scriptové příkazy. Stejné je to i s například kajakem. Pokud někdo viděl v TR4TRLE levelu kajak, tak to nebyl rozhodně kajak, ale motorka nebo auto.
Osobně bych se ani do takovíchto úprav vůbec nepouštěl. Pokud chceš dělat level s hornickým vozíkem použij engin TR3.