Stránka 1 z 1

Využíváme textury na 100%

PříspěvekNapsal: pát 14. kvě 2010 3:22:13
od Sakul
V dnešním zadání se výce zaměříme na používání textur. Možná si říkáte co na použití textur může být tak zajímavého, aby stálo zato, psát toto zadání. Všichni jistě zvládáte texturování a tak výte, že textury můžete různě otáčet a zrcadlit. Ovšem to není vůbec vše co s texturami lze. A proto je tu toto zadání.
Hlavním účelem tohoto cvičení je za pomoci velmi omezeného panelu textur vytvořit velmi pestré otexturování. Jako předloha vám budou sloužit následující obrázky. Snažte se proto vytvořit co možná nejvěrnější kopii.
Zadání:
1. Vytvořte místnost (dle obrázků) 9x9x3.
2. Tuto místnost otexturujte za pomoci texturového setu, který je zde ke stažení.
3. Texturový set se nesmí nijak upravovat. Používejte ho tak jak je.
4. Zaměřte se hlavně na podlahu.

Pokud se to někomu podaří úspěšně vytvořit vložte obrázek vaší místnosti sem do diskuse a mě pošlete projek na mail. Pokud by se to nikomu nepovedlo, čemuž samozřejmě nevěřím, umístím sem projekt jak na to. Samozřejmě až uznám, že jste se dostatečně potrápili.

Obrázky k zadání:
Obrázek Obrázek

PS:
Ještě jako vždy přidám malou nápovědu. Toto zadání lze realizovat pouze na enginech TR3 a vyšší.

Pokud by to náhodou někomu vrtalo hlavou jak to tedy vlastně je udělané, můžete se podívat na projekt. Tento projekt je součástí nového Vývojového prostředí (VPTR v2.0). To si můžete stáhnout buď tady na diskusi nebo přímo na stránce DXTre3D Editor / Editory - http://www.dxtre3d.sakul.cz/editory.php