Osvetleni místnosti

Neoficiální editor od Turbo Pascala. Dokáže vytvářet levely do všech dílů TR (TR1-TR5). Nabízí velmi příjemné uživatelské rozhraní a je k dispozici i v češtině.
Stažení a další informace na webu: DXTre3D
  • Advertisement

Osvetleni místnosti

Příspěvekod ohsience » úte 21. zář 2010 21:47:32

Ahoj sakule doufam ze te moc nezatezuji s temi otázkami.Mám problém když chci někde v levelu udelat tmavé místo přidám tam světlo z barvou black.no a potom si level zahraju a rozdíl není znát od normálního osvětlení jako by tam zadné oslvětlení nebylo.pls porad mi dík :)
Uživatelský avatar
ohsience
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř 25. srp 2010 17:01:34

Re: Osvetleni místnosti

Příspěvekod Sakul » úte 21. zář 2010 23:12:10

Nasvětlování je jedna z nejtěžších činností v editoru. V zásadě by jsi měl postupovat obráceně. V atributech místnosti nastavit tmavou a nasvětlovacíma bodama dané části místnosti zesvětlit. Jde to samozřejmě i obráceně, ale pak to dělá zase jiné problémy a je nutné rozhodnout jestli je daná metoda vhodná pro konkrétní řešení.
Jinak samozřejmě krom toho, že přidáš světlo Black musí se nastavit další spousta atributů tomuto nasvětlovacímu bodu a hlavně intenzita. Přičemž intenzita je relativní atribut vůči hlavnímu nasvícení místnosti. Já ti můžu doporučit si to důkladně otestovat a nastudovat v testovací místnosti, případně je to dostatečně podrobně popsáno v originálním manuálu na straně 107 a dále http://www.dxtre3d.sakul.cz/download/na ... manual.rar Případně je trochu zmínka v mém návodu na straně 55-56.
Jinak můžeš sem dát projekt na testovací místnost + base level a já na to kouknu kde děláš chybu.
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Osvetleni místnosti

Příspěvekod ohsience » pon 27. zář 2010 20:09:18

Díky moc mi to pomohlo a nevyplácí se vždy udělat místnost uplně černou.zkusil jsem tam dát trošku světlejší a nebylo to vůbec špatný.Jo a mimochodem pracuji na novem levelu muj první byl secret compound jestli si pamatujes nevyved se mi: žádna hudba ani svetla a spoustu chyb.Tedka delám nový lvl kde chci uplatnit vse co jsem se nového naučil čily triggery s použitím flagu,statické kamery,osvetlení atd. oficialní název by měl být CLOSED MINE bude opět ve TR3 enginu. ;)
Uživatelský avatar
ohsience
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř 25. srp 2010 17:01:34

Re: Osvetleni místnosti

Příspěvekod Sakul » pon 27. zář 2010 21:52:58

Tak to jsem zvědav. Až bude hotov dej vědět. Zatím držím palce.
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Osvetleni místnosti

Příspěvekod ohsience » úte 28. zář 2010 11:25:43

Díky moc dám urtice vedet
Uživatelský avatar
ohsience
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř 25. srp 2010 17:01:34


Zpět na DXTre3D Editor


  • Advertisement

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron